Referaty i Stanowiska Samodz.
Imię i Nazwisko | Stanowisko | Kadencja | Okres | Kolejność | Zdjecie | Dane |
---|---|---|---|---|---|---|
Joanna Rosińska | Referat Gospodarki i Przedsiębiorczości | 0 | 3 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Referat Gospodarki i Przedsiębiorczości
Godziny przyjęć i numer pokoju
pok. nr 35, tel. 25 798 24 39 wew. 135
Obowiązki
Sprawy planowania i zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
Sprawy związane z rolnictwem i ochroną środowiska, a w szczególności:
Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej oraz określonymi odrębnymi przepisami koncesjonowaniem takiej działalności, a w szczególności:
Referat przy znakowaniu pism używa symbolu „GP” |
||
Andrzej Pulik | Referat Planowania i Inwestycji | 0 | 4 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Referat Planowania i Inwestycji
Godziny przyjęć i numer pokoju
pok. nr 22, tel. 25 798 24 39 wew. 122
Obowiązki
Przygotowanie i prowadzenie inwestycji sieciowych i kubaturowych na terenie gminy, a w szczególności: 1. Przygotowanie projektów wieloletnich programów i planów inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z organami Rady Gminy i instytucjami ponadgminnymi, a także mieszkańcami gminy. 2. Zlecanie opracowań geodezyjnych i projektów budowlanych niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Uzgadnianie projektów budowlanych oraz występowanie o pozwolenia na budowę. 4. Sporządzanie wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji do funduszy celowych i agencji płatniczych będących dysponentami środków UE. 5. Organizowanie przetargów publicznych zgodnie z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego. 6. Przygotowywanie projektów umów z wykonawcami robót. 7. Nadzór nad realizacją umów i sporządzanie wymaganych sprawozdań. 8. Organizacja robót i nadzór nad remontami obiektów komunalnych, wykonywanymi przez własną grupę budowlaną i wykonawców obcych. Rozliczanie wykonanych robót. 9. Bieżące śledzenie stron internetowych celem uzyskania aktualnych informacji na temat środków pomocowych możliwych do pozyskania dla gminy, terminów składania wniosków itp.
Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i inwestycjami drogowymi na terenie gminy, a w szczególności: 1. Przygotowanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy dotyczących zaliczenia dróg do poszczególnych kategorii. 2. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3. Sporządzanie projektów wieloletnich programów i planów inwestycyjnych budowy dróg oraz uzgodnienie ich z instytucjami ponadgminnymi i zarządcami dróg wyższych kategorii. 4. Zlecanie opracowań geodezyjnych i projektów budowlanych niezbędnych dla realizacji inwestycji. 5. Uzgadnianie projektów oraz występowanie o pozwolenia na budowę. 6. Sporządzanie wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji do funduszy celowych i agencji płatniczych będących dysponentami środków UE. 7. Organizowanie przetargów publicznych na wykonanie inwestycji i remontów. 8. Przygotowanie projektów umów z wykonawcami robót i nadzór nad ich realizacją. 9. Sporządzanie okresowych sprawozdań z budowy i remontów dróg. 10. Określanie potrzeb remontowych dróg i sporządzanie harmonogramu robót w tym zakresie. 11. Nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia drogowego, planowanie i realizacja jego rozbudowy. 12. Określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystania pasa drogowego na cele niekomunikacyjne. 13. Opiniowanie rozkładów jazdy komunikacji publicznej. 14. Budowa i rozbudowa obiektów sportowych. 15. Przygotowanie i prowadzenie inwestycji w zakresie ochrony środowiska, a w szczególności gospodarki odpadami, oczyszczalni przyzagrodowych itp.
Referat przy znakowaniu pism używa symbolu „PI” |
||
Alina Baka | Kierownik - Referat Budżetu i Finansów - | 0 | 5 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Kierownik - Referat Budżetu i Finansów -
Adres email
Godziny przyjęć i numer pokoju
pok. nr 5, tel. 25 798 21 87 wew. 105 |
||
Andrzej Kurek | Stanowisko pracy d/s wojskowych i obrony cywilnej | 0 | 6 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Stanowisko pracy d/s wojskowych i obrony cywilnej
Godziny przyjęć i numer pokoju
pok. nr 32, tel. 25 798 24 39 wew. 132
Obowiązki
Do zadań stanowiska pracy do spraw wojskowych i obrony cywilnej należy:
1. Prowadzenie spraw wojskowych w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami, a w szczególności:
1) rejestracja przedpoborowych, 2) wzywanie poborowych do stawienia się przed komisją poborową, 3) przygotowywanie decyzji o uznaniu poborowego za jedynego żywiciela rodziny, 4) przygotowywanie decyzji o przeznaczeniu osoby do wykonywania świadczeń osobistych w razie mobilizacji lub wojny, 5) przygotowywanie decyzji o przeznaczeniu osoby do funkcji kuriera, 6) przygotowywanie decyzji o przeznaczeniu nieruchomości lub rzeczy ruchomej na cele świadczeń rzeczowych, 7) sporządzanie rejestru przedpoborowych rocznika podstawowego, 8) sporządzanie listy poborowych roczników starszych i kobiet, 9) przekazywanie wojewodzie wyników rejestracji przedpoborowych, 2. wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej i obronności kraju, 3. współdziałanie z policją i strażą pożarną w zakresie utrzymanie bezpieczeństwa i porządku publicznego, 4. prowadzenie kancelarii tajnej, 5. zapewnienie gotowości bojowej i wyposażenia ochotniczych straży pożarnych, 6. udzielanie i cofanie zezwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz kontrola przeprowadzenia zbiórek, 7. wydawanie zezwoleń na zgromadzenia i zabawy publiczne, 8. współdziałanie ze stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi, w tym z organizacjami krzewiącymi kulturę fizyczną i sport.
Stanowisko pracy przy znakowaniu spraw używa symbolu SA., a w sprawach obronnych i obrony cywilnej symbolu OC. Sprawy z zakresu informacji niejawnych oznakowane są symbolem IN. |
||
Anna Zemło | Urząd Stanu Cywilnego | 0 | 9 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Urząd Stanu Cywilnego
Godziny przyjęć i numer pokoju
pok. nr 3A, tel. 25 798 30 39 wew. 172
Obowiązki
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie: 1. Spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno-opiekuńczych , a w szczególności dotyczących: 1) rejestracji urodzeń, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, 2) sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, 3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, 4) przechowywania i konserwacji ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, 5) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, 6) stwierdzenia legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa, 7) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego, 8) współpraca z Kościołem i innymi związkami wyznaniowymi. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, a w szczególności: 1) prowadzenie ewidencji ludności, 2) sporządzanie wykazu przedpoborowych rocznika podstawowego, 3) sporządzanie listy poborowych rocznika podstawowego, 4) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania, 5) przyjmowanie zawiadomień o stałym lub czasowym pobycie osób w lokalach wymienionych w art.29 ust.2 ustawy oraz o opuszczeniu przez nie lokalu bez dopełnienia obowiązku meldunkowego, 6) dokonywanie zameldowania i wymeldowania osób, 7) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość, Prowadzenie stałego rejestru mieszkańców, oraz sporządzanie spisów wyborców, Urząd Stanu Cywilnego przy znakowaniu sprawy z zakresu USC używa symbolu USC. a w sprawach nie objętych zakresem ustawy o aktach stanu cywilnego O. |